Vad har du för dig?

En av de vanligaste replikerna du får höra i dejtingdjungeln... Och jag förstår den inte.

Vad jag har för mig? Hur så, har du en inbjudan till mig som du inte vågar förmedla förrän du hör att jag inte har planer.

Vad jag har för mig? Tja likt de flesta har jag inte uppfunnit något sedan klockan 1700 igår, inte heller fotvandrat i Anderna sen vi hördes sist.  Troligtvis har jag tämligen vardagliga saker för mig: Viker tvätt, sopar katthår, pillar naveln, pratar i telefonen. Är det du vill höra om? Ger svaret det dig en känsla av vem jag är och hur jag skulle förgylla ditt liv? 

Vad har du för dig?

Borde det inte finnas bättre infallsvinklar eller kräver jag för mkt nu igen?
Borde det inte finnas annat att diskutera. Hela livet är ju som ett smörgåsbord som bara väntar på att diskuteras och hänföras av. Varför fastna på diskussioner om huruvida jag skall se på How I met your mother eller angripa strykningen?

Eller är det bara kallprat, sånt där jag inte förstår.. Ungefär som att säga vackert väder till grannen en junikväll.
Men frågan är likt förbannat är frågan vad svara man på dessa frågor?

Vad har jag för mig? Längtar efter dig?
Men jag vet inte vem du är

Kommentarer
Postat av: ljusblo

Jag gillar din kritiska inställning till sega snubbar som väl borde kunna komma med något mer intressant...

Själv har jag svårare med frågan "allt väl ?"

ALLT....hur i helskotta ska allt kunna vara väl...

Man får vara glad om man för tillfället har något att le åt just då.

Jag har hört en massa folk som svarat på den där alltvälfrågan och alla ta mig tusan svarar JAA...

Yeah, sure...



Jag kan berätta att jag just nu borstar tänderna, lyssnar på hockey på datorn, skriver här, vänder mig om och tittar på Rådhuset, funderar på morgondagen....men nu lägger jag ner altt det där och går och lägger mig....natti

2010-02-22 @ 03:02:58
URL: http://ljusblo.blogg.se/
Postat av: Åsa

Ibland tror jag inte ens det är en fråga.. Jag tror det är en önskan om att bli uppbjuden/utbjuden/förförd. Men likväl, den inriterar mig för det naturliga svaret blir ..fel. Att rabbla upp vad man har för sig är sällan intressant att höra om.



Hoppas du kom i säng!

2010-02-22 @ 07:05:12
URL: http://otroligtvanligtsaovanligt.blogg.se/
Postat av: ljusblo

Hahahaa...nae, du kanske har rätt...

I många fall kanske det bara är ett ljus som stöts ut och ljudet hade kanske lika gärna kunnna vara umpufummmme...

Det kanske stör dom så mycket att ens behöva prata alls att dom inte orkar låta som om dom bryr sig eller säga något intressant med ett leende på läpparna och en glimt i ögat.

(vilken strulig mening..:-))

Dom är inte ute efter att prata, du vet...:-)

Jag skriver dom för sån är ju inte jag...hahaa



Jag kom i säng när USA gjorde 4-2 mot Canada för då var mitt spel inne.

Idag har jag förberett min flyttning som sker på onsdag....sakerna ska flyttas, jag flyttade för månader sedan.

Nu ska jag läsa vad du skrivit idag....så får vi se om Nunez tar över min dator sedan.

2010-02-22 @ 21:47:24
URL: http://ljusblo.blogg.se/
Postat av: ljusblo

hmmm...inte ljus

ljud såklart

2010-02-22 @ 21:48:56
URL: http://ljusblo.blogg.se/
Postat av: Niklas

Man kan bara konstatera och beklaga eller glädjas över vem man är och hur man är.



Är detta en för omgivningen intressant personlighet är det ju glädjande för en sociale.'



Att vara en människa som överlagt försöker imponera eller vara till lags är ju i mina ögon än värre än den med det enkla fantasilösa sinnet.



"Var stenen"

2010-02-22 @ 22:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0