Varför är jag singel?

Kanske för att detta är de förfrågningar jag får:

Får jag bli din MSN-gris? Jag är en överviktig man på 25 år som vill bli mobbad och hånad av en vacker, överlägsen, dominant och sadistisk kvinna som du, och uppmanad att gå upp ännu mer i vikt. Jag har webbkamera och kan visa min feta mage som lär växa ännu mer. OBS! Jag skämtar inte. Lägg gärna till [email protected] på MSN om du är intresserad. Eftersom jag inte har några vänner och är arbetslös är det ingen risk för att vi ska känna varandra i verkligheten. Åter igen: detta är inget test eller skämt av något slag

Jag skulle kunna vara elak och lägga ut hans msn men jag är snäll av naturen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0