Sätt på er dansskorna!

Fredag är här, och även om jag fiser runt i pyjamas och vaktar sjuka barn så har fint blomsterdiadem hamnat i håret för lite fredagskänsla. Fredag är dagen då man dansar, även i sjukstuga. Diskokulan är uppsatt och playlist prepareras. Just nu snurrar Florence+The Machine men jag har drabbats av en oväntad längtad av Tutta Rolf.

Eller oväntad, jag tycker ju hon är fantastisk men glömmer det lätt. Och nu vill jag sätta på mig en lika fabolös klänning, göra luggen lätt vågig och få en martini i handen medan jag diskuterar världspolitik med män med fluga och pomada doftande hår.
 
Eller vänta, det kanske får bli en matinefilm istället.

För övrigt: Min dotter drillar nu på R:en som bara en halvskåning kan. Mitt hjärta svämmar över av stolthet :-)

Glad jävla fredag på er :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0