Silverdräkt och höstdepression

Måste hålla med Virtanen: Silverdräkter funkar. Jag borde inte gilla det men är hooked. av Håli Väggen Det är lite samma känsla som min första möte med Americas Next Top Model som jag numera är starkt beroende av TROTS att jag är en intelligent kvinna som inte alls vill bli modell eller är klädintresserad.

När det inte gäller TV är hjärnan inte alltid logisk :-D


Annars så har jag fallit långt ner i hösthumöret. Har tappat lust att umgås och för min eremitliknande tillvaro. Till alla vänner som läser detta och inte sett mig på ett tag - Jag gillar er alltid, bara lite introvert ibland. Skall ta mig i kragen på fredag och ta mig till Lund för en dubbelfika.


Och bland värmeljus och rökelse har jag fått märkliga drömmar... Dom berör obehagligt och jag ligger ofta sömnlös när jag drömt färdig en. Dom har samma tema: Att jag förlorar saker. Med saker kan det vara barn, ting, kärlekar. Men dom är färgfulla, verkliga och ... gör mig illaberörd. hade en inatt som nästan tvingar mig att ringa en som jag inte pratat med på .. 15 år. Och då pratade vi inte mkt men han har sin roll i mitt liv på ett konstigt sätt ändå

För att muntra upp mig har jag beställt Olle Ljungströms hyllningskiva (för det är så Lena, Camilla, Åsa i E-tuna) och en Erasure för att det är svårt att vara arg/sne/depressiv när man lyfts fram till glad gaydiscosynthpop


Kommentarer
Postat av: Filifjonkan

Godkväll...jaha introvert sa du ..jo det är nog hösten och det kalla och mörka so ställer till det i våra sinnen. Vi är ju i behov av ljuset, Men snart så får vi sätta upp våra ljusstakar i fönstren och slingor utomhus då blir det bättre. Vet du den där rökelsen tror jag påverkar ens hjärna väldeliga för jag har hört flera som drömmer konstigt och känner sig nästan som på pickalurven. Hoppas du får sova lugnt inatt tänk på något spec roligt och vackert som du varit med om innan du somnar så kanske det går bättre. Sov så gott sen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0