En av förlorarna

Mitt sportlov i snön ökade idag i pris med 200% då min bokade biljett brann inne pga Sterling. Ny omgång biljetter fick bokas, då sonens ögon tårades: Dels för att Sterling inte skall flyga mer, dels för att han trodde inte han skulle få åka upp i februari. Håll tummarna att SAS sköter sig och inte konkar innan mars.

Nåja det är väl bara pengar. Och barnen får stå ut med mer oglammiga julklappar och jag får färga håret själv. Men jag överlever. Och vi får vår sportlovsresa. Än så länge iaf. Om inte fler bolag konkar

Tills dess dansar vi vidare till Honey honey här hemma

Kommentarer
Postat av: Hanneles jul

oj, tråkigt, maken är i Nice, men flyger inte med Sterling, så han kommer hem i kväll.

2008-10-29 @ 19:53:23
URL: http://hannelesjul.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0