Jif Ugnsrengöring

je suis hänförd
Jag är notoriskt och hängivet skitdålig på att städa. Allra sämst är jag på detaljjob som fönsterputs och ugnsrengöring. Eller i det senare fallet är det väl snarare ugnsplåtar som jag suger stenhårt på att få spotless
Men nu har jag hittat det. Jif Ugnsrengöring. Det luktar gott och gör att till och med att sån som mig, som tappar fokus efter två millisekunder av städning, får rent ugn och tillhörande plåtar! Dom blänker och luktar fantastiskt.
Vet inte vad det innehåller och om det är PK att använda det. Det enda min kemistutbildning säger mig är att det är tämligen jättebasiskt då mina fingrar fortfarande är halkiga även efter massiv sköljning
Blir man sponsrad för sånt här? *L*

Kommentarer
Postat av: Teresa

DET köper jag idag. Just plåtarna är mitt dåliga samvete för tillfället ... hade en plåt i botten på ugnen när jag bakade bröd i lördags (för att ha någonstans att kunna hälla in vatten för att ge brödet en god skorpa). Den plåten blev inte fin kan jag säga.



Jag ska handla aldeles snart så det står nu på min lista!

2008-06-25 @ 07:55:02
URL: http://www.malika.se
Postat av: ÅsaL (ja ägaren av denna blogg)

För övrigt: Vid lägenhetsinspektion fick jag följande anmärkning av inspektören:



- Har du aldrig använt ugnen???? Jag har aldrig sett så ren ugn i mitt liv!!



All in all - I love JIF

2008-07-15 @ 10:16:57
URL: http://otroligtvanligtsaovanligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0