Nej

Vidhåller - Nyår är en hemsk helg.

2010 ska bli trevligt men måste årskiftet firas är det dags för mig att hitta nya former. Gäller även för midsommar.
Nåt som inte har sill, nubbe och fåniga hattar. Fast vänta fåniga hattar är ju kanon på kräftskivan... Och då är ju nubben oxå ok. Varför finns inga enkla regler om vad som skall upfattas som roligt?

Så nästa nyår skall jag grilla korv på en öde ö som inte firar nyår.. Finns det såna?
Eller kanske dansa salsa eller ngt annat exotisk i alldeles för färgglada kläder och inte tänka på angst?
Eller hyra en stuga i skogen, fylla den med böcker, god mat, Trivial Pursuit och någon som kan krama mig sanslös?

Vet ej... Åsa funderar.


För övrigt lägger jag in en disclaimer över detta deppiga inlägg. Jag är ju egentligen en rätt ultrapositiv människa som egentligen hade det ganska mysigt igår. Men ngt med nyår gör mig illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0