Lammkött

Även om han har få andra goda kvaliteter så finns det alltid ngt klokt och vackert hos varje människa:

Vad är värre än att vakna upp bredvid en 25-årig kvinna, om du förstår vad jag menar? Du vill gå och skjuta dig själv eftersom du inte har något att säga till henne. Seriöst, det är tragiskt, men det finns män som vill ha det som var deras första ideal hos en sexpartner.
                         Alec Baldwin

Även om jag är öppen av naturen så tror jag att dejta ngn som är på samma tankeplan som en själv. Som tänkt lite färdigt. De unga är vackra, men.. tankarna är inte klara ... lite tomma. Behöver mogna lite till.
Precis som mina tankar troligtvis är lika tomma för en 60 åring. Jag har liksom inte perspektiv än för att befinna mig på samma nivå.

Och till alla regler finns undantag.. Det glömmer ni väl inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0