Om jag var en rörmokare

skulle jag på egen hand lösa den äckliga situation jag befinner mig i...
Min toalett har havarerat. Det är stopp i den och jag kan inte lösa det med varken kaustiksoda.
Det luktar... toalett.
Toalett luktar inte direkt mysigt, juligt och romantiskt.
Men kan frk lösa detta själv? Ack nej.. Tydligen är jag fortfarande beroende av andra. Men de vägrar svara i telefonen och komma och hjälpa den stackars jungfrun i nöd.

För övrigt gläds jag åt att u-länderna ställer krav på industriländerna i Kph. Vinst kan inte, och får inte vara den enda drivkraften... Jag vill gärna överlämna en beboelig jord till mina barnbarn.

För övrigt hoppas jag att alla protesterande i Köpenhamn lever som de lär och är miljömedvetna i sin vardag och inte bara åker och skriker och skyller på "the man" för miljöförstöringen. Även du och jag är bovar... Jag bättrar mig. Gör du? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0