Är det tisdag idag?

Har efter exakt 2 dagars semester uppnått det stadium jag sällan kommer till: Så avslappnad att jag inte vet vilken dag det är. Än mindre vad jag gör med min tid :-)
Just nu väntar jag på E och hennes tjejer som skall förgylla min tillvaro.

Kamerasladden är nånstans bland mina lådor och bild på Kattikatt laddas upp så fort sladden återfinns.

Just ja - Boktips: Labyrinten av Kate Mosse. Som Änglar och Demoner fast av kvinnlig författare (märks alltid) och med korsriddare. Jag sträckläste!

Och nu är jag även officiellt scifinörd då jag lyckats blivit helt hooked på Torchwood (och inte så lite förälskad i Dr Harper)

Kommentarer
Postat av: Filifjonkan

Godmorgon. å är det dag 2 i semestern då har du prickat rätt ju sommarn återkommer nu säger väderfolket? Men man är lite fundersam om de ljuger eller om det är så. Hoppas du finner kamerasladden (tips en krok i väggen med sladden hängandes på bredvid datorn.) Filifjonknas vägg är full med krokar och nu har jag övergått till spikar med...går bra det också. Ha det så trevligt sen då med besöket,

2008-07-23 @ 07:39:07
URL: http://filifjonkan-se.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0