Trumvirvel

Och här har vi före och efter....
 

inget dramatisk som ni kan se för hon "älskade min befintliga frisyr". Lite trist, men färgen är fin. Min naturliga hårfärg med blonda, svarta och röda folieslingor. Klippningen är ... sådär. Nacken kunde varit tajtare. Men jag kanske växer i den. Saknar dock Ida från Frisyrmakarna som vågade klippa min nacke riktigt kort och inte ger mig de här medelåldersstråna att dra i som alla andra frisyrer verkar tycka att jag ska ha.

Sötast idag var förövrig pappan som gjorde samma makeover som mig. Han blev intvingad av sin dotter som sedan valde färg på hans hår. Sött så man dånar. Och inte såg han illa ut heller :-)

Och T är arg på mig för att jag har slut på Royal Canin hemma, och serverar skräpmat såsom Friskies. Lovar att skärpa mig T, imorgon kommer kvalitetmat hem

Kommentarer
Postat av: Vic

Det blev riktigt fint :)

2008-08-11 @ 19:42:55
URL: http://azpii.wordpress.com/
Postat av: Monica

Vad snygg du blev. Hjälp jag minns inte när jag sist var till frissan. Tvinga mig dit, snälla!!

2008-08-11 @ 23:22:38
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/
Postat av: Teresa

Jag tycker att det ser jätte fint ut, men kanske inte helt olikt före kortet. Men det är härligt med ny färg som känns helt pinfärsk! Jag ska också gå snart, jag klipper mig hos frisör och sen färgar Thomas mig hemma (sparar en del pengar så ...)

2008-08-12 @ 09:21:33
URL: http://www.malika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0