Meze i augustinatten

Rullade hem lätt illamående igår efter en väldigt trevlig kväll. Vill å det varmaste rekommendera Byblos i stan. Soffan var skön, sällskapet trevligt, det libanesiska vinet var fantastisk och allt var liksom .. så förbaskat behagligt. Så vi pratade för länge, åt för mkt och somnade för sent. Sånt är inte fel.

Åt en avsmakningsmeny och tvingades dricka kaffe för att överhuvudtag få tillräckligt med energi att pallra mig hem. I månens sken i den ljumma natten och jag finner mig nynnandes av ännu en av dessa Jakob Hellman epos som föralltid är etsade i min hjjärna/hjärta:

Natten är vacker och månem är full,
och du är som natten och jag är som månen
och du är som jag.
Du är allt jag vill ha


Men lugn allihopa... denna bloggare är inte förälskad. Bara i livet :-)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en trevlig dag :)

2008-08-15 @ 07:52:10
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Teresa

:) Underbart! (Vart tog mina dom där upplevelserna/stunderna vägen? Har jag tappat bort dom tillfälligt eller permanent?)

2008-08-15 @ 08:38:25
URL: http://www.malika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0