Borgarbrackan har anlänt

Glasögon har anlänt!
Halleluja jag kan se igen! Är ju översynt men har ett brytningsfel som spårat ur så jag kan inte längre förneka att jag har glasgon. Nu är det glasögon på. Hela tiden. Jämt och inte ta av när undertecknad känner sig fåfäng. Glasögon på.
Dom kan fö ses på den nya visningsbilden.

Och därmed har jag väl återigen sänkt mina möjligheter att återuppleva kärlek. För nu är jag inte bara korthårig , normalviktig och saknar silikonbröst. Nix nu har jag även borgarbrackaglasögon. Nåja, nånstans finns väl drömprinsen som står ut med allt ovan. Och som kloka människor i min närhet har påpekat skall jag inte döma ut mansläktet bara för att jag stött på flertalet exemplar som inte fixat det.

Dagens karma: Letade rätt åt Worchestershire sås åt två förvirrade pensionärer som desperat letade efter den "ex-ooo-tiska engelska såsen som Märta har i såsen"

Dagens fredagslyx: Hemmalagad sushi. Det är märkligt hur fantastiskt livet blir av hemmalagad mat. Fast det hjälper ju att den blev fantastisk!!

Kommentarer
Postat av: Teresa

Jätte fin är du tycker jag :) Och dom har helt rätt, dina kloka vänner. Man ska väl inte döma ut hela släktet, det kommer nog någon när tiden är mogen och inser att du är helt perfekt precis som du är!

2008-08-16 @ 13:16:39
URL: http://www.malika.se
Postat av: julia

vill du veta en sak som jag skäms lite över? jag HATAR sushi! men det känns liksom som en synd att bedge, som ett brott mot vår tids matkultur... men det är den bittra sanningen... jag hoppas din helg blev bra och fylld med god mat iallafall! =)





här får du ett bra tips:

jag har hittat en sida på internet där man kan få hem massa saker, kläder, smink, godis m.m... helt nya saker, som man får testa på! du kan också bli medlem om du vill... helt 100% gratis! kika om du vill...

http://www.buzzscout.se/?mref=1850



stor kram

2008-08-17 @ 10:24:49
URL: http://www.buzzscout.se/?mref=185

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0