Kram i kylan

För övrigt tycker jag Bob Hansson skriver naivt härligt om om ärliga inledningsfraser:

"Varför det är helt otänkbart till och med med ett oskyldigt: SKA VI PUSSAS LITE NU MEDAN VI VÄNTAR PÅ BUSSEN KANSKE?"

Ibland, rätt ofta, gör vi det så svårt. Undertecknad inget undantag. Är ju singel och besvärlig. Det talas och talas om allt från politik, personlighet och preferens. När i slutändan det handlar om ett klick. Ett tjofaderhej - denna människa kan jag älska. Därmed inte oavhängt vad människan har för etiska grundprinciper. Men jag väljer att tro att tjofaderhej:et är så snällt att det avvaktar tills man möter en människa man har något gemensamt med.

För nu kännetecknas denna 2000 tals dejtningscirkus av  mkt dissningar människor pga deras skomärke, längd, hårfärg.

När började vi beställa en lämplig partner istället för att falla för människor?

Bara för att man tänker behöver man väl inte sluta känna?

Så gå ut och pussa ngn, vettja. Gör världen lite mer kärleksfull.
Jag drar mitt stå till stacken och pussar kidsen.

Kommentarer
Postat av: Martin

Underbart inlägg!



"När började vi beställa en lämplig partner istället för att falla för människor"



Det där är nätdejting i ett nötskal. Minsta lilla skavank tar bort alla fördelar med en person. Kom ihåg, det är alltid lättare att säga nej än ja..

2010-01-07 @ 11:19:34
URL: http://karleksforklaringar.blogspot.com
Postat av: Åsa (ja bloggens ägare)

Jag tycker världen behöver med JA!

2010-01-15 @ 19:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0