Varför är jag singel? - Del2

Helt enkelt, för inget erbjuds. Visst skulle jag kunna jaga ifatt ngt exemplar, övertyga honom om min förträfflighet och sen leva lycklig i en månad eller tills endorfinerna och övriga lyckohormoner dunstar av. Men jag vill inte. Är pushig och drivande ändå, kan jag få paus med denna egenskap i kärleksletandet? Menar jag nu att jag skall bli uppvaktad i dagarna sju innan jag faller? Nix, är grundkänslan bra lär jag ha pussat på dig tidigare.

Jag vill väl att falla skall vara enkelt.
Att fallandet inte är ett val, bara något som sker utan att man tänker på det mer än man gör andningen.

Inte så förbaskat konstigt, konstlat och fullt av spel. Bara ett enkelt möte där .. magen säger: Denna människa intresserar mig, jag vill veta mer och jag vill ta massvis på denna  människa!

Tills dess är de som stöter på mig följande (klippt från min gästbok på min nätdejtingsprofil):

Förlåt att jag stör. Jag söker en kvinna med bil som vill hämta upp mig och köra mig till dig eller vart som helst där vi kan vara ifred. Det jag vill göra är det du vill att jag ska göra. I stort sett vad som helst, från att hjälpa dig med städning eller att bära kassar/handla till "sjuka" saker som du helt dikterar. Jag är extremt öppensinnad, noggrann, lydig och förväntar mig absolut inget som helst sexuellt eller romantiskt eller någon form av betalning (allt är helt upp till dig och du kommer inte att bli tjatad på). Jag tänder visserligen på att vara attraktiva kvinnor som du till lags (notera att jag fortfarande inte pratar om sex), men jag tror att jag är ljusår mer seriös än de allra flesta killar som har liknande fantasier. Jag är en speciell person på många sätt och tyvärr ensam nog att aktivt söka efter en sådan här kontakt. Jag hoppas att du inte blir äcklad av ett så konstigt meddelande, men jag försäkrar dig att jag menar allv
Vi behöver inte träffas direkt utan kan prata en längre tid över nätet om du föredrar det. Faktum är att jag själv föredrar detta. Radera helst det här gästboksinlägget när du läst det. Svara gärna med ett privatmeddelande här eller via e-post eller MSN . Snälla, svara inte om du inte är intresserad! Det är så jobbigt att svara på frågor om varför någon skulle vilja något sådant här från oförstående! Jag kan inte ens förklara det ordentligt. Kort sagt är det "komplicerat" och om du inte vill ha en "leksak" som respekterar ditt privatliv så kan jag inte (och skulle inte vilja) tvinga dig.

Kommentarer
Postat av: H C Barregren

Varför får aldrig jag såna kommentarer hahaha...

2010-02-07 @ 11:38:04
URL: http://www.bums.nu
Postat av: Åsa (ja bloggens ägare)

Jag kan vidarebefodra msn adressen om så önskas ;-)

2010-02-07 @ 14:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0