Ny tippning

1. Hope & Glory  Måns Zelmerlöw

Åsa gillar låten och älskar Måns även om han är oförskämt söt. Men jag litar på mina barn som inte för gudarna kan först denna låt storhet
Betyg: 3

2. Snälla, snälla :  Caroline af Ugglas

Åsa har alltid älskat. Jag blir mer och mer tokig i den dessutom då den är fruktat stark att uppträda med i en glammig festival. OCH barnen älskar den båda två
Betyg: 5

3. Love Love Love: Agnes

Barnen dansar, jag gäspar och säger Rix FM.
Betyg 3

4. 1000 Miles:  H.E.A.T

Åsa och familj dör av uttråkning
Betyg 0

5. You're My World: Emilia

Åsa och familj dör lite mindre av uttråkning men gäspar stort
Betyg 2

6. Stay The Night: Alcazar

Och nu dansar visst Åsa medan barnen artigt stampar med i takten. Jag är fortsatt imponerat av fotarbetat, men tror att låten med en annan hade varit en självklar vinnare. Typ EMD eller med Magnus C tillbaka i Alcazar fältet
Betyg 3

7. Moving On:  Sarah Dawn Finer

Här storbölar jag och min dotter. Det är så pampigt och jag kan knappt vara i samma rum när hon flyger upp i hissen och tar i så ... hjärtat brister. Goddammit vad vackert!!
Betyg 5

8. Baby Goodbye: E.M.D.

Här är flickorna i familjen eniga om att det är catchy och funkar fint som smör i Småland. Sonen är lite skeptisk men den tillhör favoriterna
Betyg 4

9. Alla : Sofia
Åsa och familj dör av uttråkning
Betyg 0


10. Så vill stjärnorna:  Molly Sandén
Barnen njuter, jag gäspar och säger opersonligt
Betyg 3


11. La voix Malena Ernman
Åsa och familj dör av uttråkning
Betyg 0

Så snälla snälla snälla kan vi få följande resultat

1. Sarah eller Caroline (Kan för gudarna inte välja då dom är så olika)
3. EMD
4. Agnes
5. Alcazar
6. Molly Sanden

Och sen kan resten av möget få komma hur de vill :)
Alla andra slutresultat kommer vara objekt för diskussion. Så det så


Kommentarer
Postat av: Monica

Jag ska till globen på genrepet på eftermiddagen. Det ska bli jätteskoj, jag har pratat om det i flera år och äntligen blir det av.

2009-03-12 @ 22:21:31
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0