Gott nytt år

Hoppas ert nyår blir fantastiskt. Själv har jag som vanligt lite ont i magen över nyår. Över denna festhets och maniska iver att ha roligt. Missförstå mig rätt, jag uppskattar vänners goda sällskap och jag bli galet glad av en fest extravaganza. Men föredrar om det är frivilligt och spontant. Inte stelt, med givna regler om champagne på tolvslaget och löften som skall ges för att hållas under resten av året.

Ngnstans drömmer jag om en ny form av nyår. Men har inte funderat klart hur JAG vill fira nyår.
Till dess tillhandahåller jag en nyårsfest med barn och vänner där barnen står i centrum. Jag får sushi. Egentligen begär jag väl inte så mkt mer av en bra kväll :-)

Joo, nån att krama i soffan men sånt tar jag tag i 2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0