Åh dessa fantastiska män....

Har gnällt mkt över ensamhet och känner att bitterfittestämpeln börjar bli väl tydlig i pannan så härmed vill jag bara skicka en hög med kramar och pussar till alla deras fantastiska män:

  • Zlatan - Det finns bara en
  • Patrik Arve - Sveriges skönaste snubbe
  • Anders och Måns - Mina favoritnördar som jag pussar på vilken dag som helst
  • Albert Einstein - För att han fanns
  • Olle Ljungström - Sveriges sköraste man, en poet!
  • Russel Howard - För att han får mig att kikna av skratt
  • Picasso & Kandinsky  - För deras tavlor som är briljanta!
  • Gaudi - För hans hus som får mig att vilja skriva poem!
  • Toots - För han får mig att skaka rumpan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0