Man får inte glömma bort sin blogg

Men jag föll i ett hål av självömkande och inte så lite Ben&Jerry missbruk (borde göras olagligt). Jag blev ännu mer dödsjuk trodde jag.
Sen åkte jag in i röret och det var inte alls så hightech och på nåt sätt landade jag. Im gonna be ok. Inget alternativ.
Så är mitt liv.
Men nu är jag glad, har läst meningslös litteratur (S Kinsella) och drabbats av höstfeber: Måste laga gryta!! Måste ha en ny filt! Vill sätta upp hyllor överallt och framförallt investera i en bokhylla så att jag kan packa upp mina tusentals böcker som jag gömt i ett förråd.

Kommentarer
Postat av: Monica

Ah där är du, har saknat dig ju.

Hoppas du är tillbaka och vid gott mod. Gryta åt vi i går, kalopsgryta för att vara exakt.



Hur är det med barnen? Har de med tagit kort på dagis? Fotografen kommer till pojkarnas dagis idag.

2008-10-23 @ 10:34:05
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/
Postat av: Teresa

Det gick bra i röret då? Har tänkt på dig. Min blogg är också lite bortglömd, av förklarliga skäl kanske ... Men jag ska snart ägna den lite tid igen.

2008-10-23 @ 15:39:52
URL: http://www.malika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0