Ensam mamma söker

Vår mamma har huggtänder, mustach och ser ut som den nya svenska prinsen när hon duschat. Hon är bäst på laga våfflor och att leka galen italiensk pizzabagare och att hitta på böcker som är urtråkiga. Hon kan allt om Lamborghinis och kan till och med rita en på en sekund men verkar mest tjata och gnata och pussas hela tiden.

- Ska vi visa en bild på henne?
- Fast hon ser ju inte ut sådär.. Hon har ju tantiga glasögon och ser mer sur ut, lägger sonen till.

- Sen är hon rätt bra på äventyr. Men urdålig på att hitta saker. Och lite vimsig som man får leta upp saker till henne. Nästan hela tiden.
- Men hon är snäll.
- Kor är oxå snälla.

 


Den ensamma mammans invändningar:
Ensam mamma söker är allt jag hatar och är inget jag ämnar söka till. Detta då det avspeglar en sjuk inställning till att "hitta någon att göra livet komplett". Dessutom på bekostnad av barnen som får vara mer att välja ny pappa...  *kräkpaus*

Ps: Jag har varken mustach eller vampyrtänder även om mina barn påstår det. Dom far med osanning

Kommentarer
Postat av: Pia

Haha, du är ju en supercool mamma och platsar inte alls in i det där kräk-programmet. Du hittar snart en skön man alldeles på egen hand, och han kommer säkert inte att få en tråkig stund :-)



Btw...huggtänder låter ju riktigt spännande... ,-)

2010-03-15 @ 18:48:35
URL: http://spaceagegrandma.wordpress.com/
Postat av: Åsa

Den dag ni återfinner mig i dylikt program så har jag förlorat förståndet :)

Kärleken får drabba mig när den som helst behagar, även om jag är lätt kärlekskrank och lite utvänt. Men det kan vara våren. Jag väntar hellre på något gott och vettigt än hittar vad som helst

2010-03-15 @ 19:07:29
URL: http://otroligtvanligtsaovanligt.blogg.se/
Postat av: H C Barregren, den store bloggaren

Haha, det var ett roligt inlägg. Var spärrade du ine barnen som straff? Närå, du ser ut som en kär gammal vän till mig som bor i Jönköping och som jag inte sett på jättelänge. Det måste jag ändra på :-)

2010-03-18 @ 07:22:20
URL: http://www.bums.nu
Postat av: Åsa

Nejdå, jag gav dom lika kärleksfull feedback

2010-03-18 @ 07:25:46
URL: http://otroligtvanligtsaovanligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0