Jag glömmer så lätt

Det är så lätt att glömma bort vad man gillar. Lättare att fastna på saker som retar en.. Lättare att säga nej än att chansa på ett hejrungande ja.

Jag glömmer så lätt hur bra jag mår av simning. Hur jag egentligen borde ha simhud, då vatten är mitt naturliga element. Avslappning. Hur tankeknutar som fastnat på repeat i hjärnan bara löser upp sig. Hur världen blir vackrare och jag blir lugnare.

Sverige är för övrigt ett land med sjukt vackra människor. TIll och med fula människor är någorlunda bildsköna. Idag har jag hänförts över vackra gamla gummor på simhuset. Sånt gör mig glad.

Rätt mkt gör mig glad egentligen.. Men det är väl så livet skall vara?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0