Förbannade spelutvecklare

Förbannar just nu alla nördar som skapar spel som är omöjliga att installera. Utan gör dom så coola att man minst måste ha en C64 tatuering på axeln för att få igång sitt spel, eller att man kan mer än 15 decimaler på pi. Jag kan bara 14 så jag är så fetute.
Eller så förbannar jag Vista. Förbannade Bill Gates produkt som vägrar vara kompatibelt med det jag vill ha på min dator

Jag är så klassiskt tjurarg att jag helst vill sparka på datorn.

Ska jag inte.
Kan tygla mig. Lite. På materiella ting iaf. Ofta har dom ju ingen bakomliggande agenda för att göra mitt liv svårare.

Får nog ... laga mat. Krama ett djur.. Fluffa omkring.
Ilska är inte bra i längden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0