En doft av solsken

får mig att längta efter mer... Idag sken solen på min bleka näsa och gav den fräknar och ett gott humör. Som värmen spred sig till magen och fick mig full med energi, fick mig att möblera om hela hemmet, dansa som en besatt med kidsen i vardagsrummet.. När skrattet fastnar i halsen på ett bra sätt. När leendet sitter som det ska och inte går att sudda ut. Tja allt sånt som jag gör när jag mår bra. En känsla av att livet tametusan har peakat, så mkt bättre kan det inte vara.

Fast jo det kan det. Ge mig plusgrader, långa nätter, ljumma nätter, ge mig skitsnack på verandan. Ge mig solstänkta dagar på en klippa.

Ge mig sommar.

Ge mig mer.

Begär ju så lite :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0