Dåliga dagar

När luggen faller som Göran  Hägglund. När en ny okänd fläck upptäcks på blusen medan du presenterar viktiga fakta för alldeles för många människor. När ingen svarar fast du behöver information. När bensinen tar slut. När morötterna smakar som en bättre gårdag. När alla ens stavningskunskaper verkar ha raderats, och ens ordförråd av okänd orsak decimerats. När tankar inte trillar ur munnen. När inget engagerar, men mkt irriterar.

Dåliga dagar när man inte vill öppna ögonen och få mer skit.

Omstart.
Reboot commencing 3.. 2 .. 1...

Eller så får jag rycka mig i kragen, känna efter, dansa lite..

Tills jag återvänder i mer normalt skick så beordrar jag era mer lyckliga jävlar  att lyssna på Andreas Grega.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0