Guldkant

är vad mitt ekorrhjul behöver.
Och en god kvinna reder sig själv så istället för att sitta och vänta på jourhavande guldlamerare så har tösen bokat in lite sällskap och förlustelser för att få in tredje växeln igen.

Åtgärd 1: Vin och skitsnack.
Borde vara obligatorisk veckoaktivitetet. Speciellt med goda vänner som båda får en att le, slår en lätt i huvudet utan att man ens blir arg. Mkt tal om kärlek. Mkt tal om män. Mkt tal om inget. Lite tal om mkt.

Åtgärd 2: Rockkonsert
Det var länge sen tanten skakade gumpen och jag vill inte att den börjar rosta. Så valet var inte ens svårt när jag såg att Johnossi var nere i södern. Biljetter bokade. Badabooom

Åtgärd 3: Skaffa anständig frisyr
Hår borde inte växa när man väl fått en frisör som trollar och gör en sötast i stan när hon rör vid en. Den känslan borde vara beständig. Olagligt att låta den förgås. Men likväl, känslan försvann och nu sitter någonslags hårhjälm på mitt huvud och det gör mig sur. Hår skall vara roligt och inte få en att tänka på Birger Schlaug när man vaknar.

Det borde räcka.
Det borde skaka igång tanten från läget kärlekskrank och låg till ... något mer 2010 likt.

Och för att börja 2010 på allvar så börjar jag med en tillbakablick på musik jag hade glömt att jag älskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0