Snälla stöt inte på mig... just nu faller jag lätt

Lång time no see..
Inget nytt, inga nobelpris, inga ändrade familjeförhållanden eller dramatiska kriser. Kände inte för blogga ett tag helt enkelt, och då jag inte har en manisk fanskara så väljer jag att skriva när jag känner för det.
Hur jag mår? Tack för att du frågar. Jag är kärlekskrank och på väldigt bra humör. Jag visslar till sentimentala kärlekssånger som ockuperar min Spotify lista. Jag ler och tycker världen är vacker.
Men jag saknar fortfarande den varma famnen. Jag saknar ett vinglas mittemot mitt en fredagkväll. Jag saknar den självklara Nummer Ett samtalet.
Så snälla män, stöt inte på mig nu.. Jag faller lätt. Jag faller troligtvis hårt. Sån är jag. Jag älskar lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0