Säkra schlagertippare

Har nu köpt skivan (som går varv härhemma redan) och barnen är säkra på vilka som håller i längden: Amy och Rigo.
Och om det skulle stå mellan dom två så blir det BWO som går vidare.
Vem som vinner det hela? Jag lutar åt EMD. Det svänger goddammit och jag tycker dom är oförlåtligt söta. Plus tillräckligt kändiskåta för att vilja köra PR i hela Europa. Min gullefavorit Måns har barnen förkastat och håller istället fram Agnes och Alcazar. Jag böjer mig för deras omedelbara känsla för hits.

Finalen nästa lördag slutar därmed efter ha sammanställt familjens röster:

1. EMD
2. Agnes
3. Molly
4. Alcazar
5. Rigo
6. BWO

och sen nånstans där slutar jag :-)
Nu skall jag dansa till Rigo. igen.

Kommentarer
Postat av: Krusmynta

Ja, jag hejar iallafall på EMD - den låten blir jag så glad av och det är DET jag vill ha ur en schlagerlåt.



Snälla, snälla är stark och det är tufft av henne att stå där alldeles ensam. Men det är inte schlager!

2009-03-08 @ 11:47:34
URL: http://krusmynta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0