Lilla Åsa och köttmarknaden

Gjorde igår ngt okaraktäristiskt: Jag gick på lokal med några väninnor. I lokalen spelade Clabbe och det var 80 tals fest. Musiken var hög, människorna många och av varierande ålder. Men framförallt var det - Köttmarknad.
Det var lystna blickar och snabba hångel, och sa man hej till ngn man kände så föregick rykten om nytt förhållande.
Jag blev rätt förskräckt. Disco har aldrig varit mitt favorittillstånd utan jag vill mest springa och gömma mig på toaletten istället för att stå på dansgolvet och se lagom tillgänglig ut.
Plus att friarkonsten bestod mkt av tacklingar (följt av åååh, förlåt men hej), primalvrål (ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ fett ös, vill du hångla`?)
Jag lär inte hitta min lagom intelligenta och pilimariska påg där så jag tackade bestämt nej när jag fick inbjudan till nästa stora evenemang:

VILD och SKILD

Jag sitter faktiskt hellre hemma och kliar fötterna mot en björk eller nåt

Kommentarer
Postat av: Teresa

:) Låter HEMSKT! Inte alls något för mig heller. Men lite roligt att läsa om var det!

2009-02-10 @ 08:34:39
URL: http://www.malika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0