Jag gillar varken rödbetsbiffar

eller chevre.
Jag fortsätter med vegetarisk mat och försöker vidga mina matlagningsbiffar. Försöker jag nånsin bjuda er på rödbetsbiffar så tacka vänligt men bestämt nej. För Åsas rödbetsbiffar är vidriga.
Men jag ska komma på hur man lagar god vegetarisk mat..

Varför köttfritt år är den vanligaste frågan just nu för övrigt? Tja, för att jag inte gillar kött men aldrig prövat att leva köttfritt. Och det känns bra att försöka ett år. För naturens skull främst. För hälsan i andra hand. Och det är ju inte helt vegetariskt. Jag äter fisk och skaldjur. Annars skulle jag inte överleva. Mentalt :-)

Kommentarer
Postat av: Teresa

Det får vi råda bot på! Nog ska vi väl kunna hitta ett recept som är gott! Vilket mumsigt år du ska få! Jag har majsbiffar jag brukar göra, dom är goda. Och zuccini biffar, kan det vara något?

2009-01-06 @ 14:20:26
URL: http://www.malika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0