Schlager med barnen

Gårdagens schlagersoffa gästades av barnen som orkade vara vakna!
Min dotter fällde de mest briljanta kommentarer:

* Mamma, hon har bara trosor på sig (om Velvet)
* Dom skriker så jag får ont i öronen (om EMD)

Efter ha hört alla låtarna konstaterade dom klokt att dom gillade alla. Men dagen efter ville dom bara höra Molly Sanden, EMD och BWO. Brukar vara indikatorn vilka som kommer bli hits här hemma

Jag gillade EMD och  BWO. BWO hade en riktigt vinnarlåt för europa, jäklar vilket rysslandsfeeling i den! Me like. Dansar kommer jag göra till Rigos låt när Melodifestivalskivan inköps

Kommentarer
Postat av: Monica

Jag gillade med BWO. De andra låtarna var mest blaha tyckte jag. I morgon är det dags för nästa titt av låtar.

2009-02-27 @ 19:18:18
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0