Behöver en makeover

Har återvänt efter ett besök i Upplandskogarna och jag behöver en makeover
Det känns som alla blir snyggare och snyggare medan jag förfaller. Bland mina vänner ser jag småbarnsdeget försvinna och ur stiger strålande vackra mammor: Vackrare än förr, starkare, smalare och bara skitsnygga kvinnor. Istället för de urholkade sömntrötta ögonen, praktiska kläder och amningshull, så möts jag nu av bländande leenden, fräcka kläder och elegans.

MEn jag är inte där än.

Håret skall bli lite längre igen. Känner mig alltför mkt som en rabiat feminist i detta korta korta.
Kilona måste bort. Min brutalt ärliga mormor klappade snällt på magen och sa "här har hon visst lagt på sig". (Jag älskar henne, hon är som få andra). Och min garderob... måste underhållas

Ge mig en makeover. Skall man skriva till Allers??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0