Det är tydligen enkelt?

En snabb slösurfning och jag hamnade på Expressen som påstod att jag kunde få en dejt redan ikväll. Hoppsan tänkte jag, jag som inte har barnvakt och dessutom har tvättid, hur ska det gå till?

Det var tydligen några handfasta råd som stod emellan mig och kärleken, eller nåja ett enkelt ragg. Läste begrundade.

1. Våga ta kontakt.
2. Le. Och ha ett öppet kroppsspråk.
3. Glöm ej beröring.

Mao vad glad öppen och stå inte tjura i ett hörn. Avbockat, redan avklarat. Däremot förehåller jag mig rätten att avsluta samtal med grottmänniskor och stänga av stomatolleendet oxå.

4. Undvik intervju-ämnen.

Det intressanta här var hur dom fortsatte förklarar: "Prata inte om tråkiga ämnen utan håll det lättsamt". Personligen så dör jag av uttråkning när folk kommer med putslustiga inledningsfraser. Men ok, rena intervjufrågor som det duggar tätt av därute såsom: Vad gör du i helgen? Vad jobbar du med? är inte roliga. Dock dom skall väl ses som att man vill lärakänna

5. Du kan flirta och hitta din kärlek var som helst!
6. Övertolka inte.

Hmmm.. då gör jag ju tämligen rätt, shit baberiba måste nog skaffa barnvakt ikväll ändå *L*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0