Bloggar för kråkorna

Som väntat följer jag inte alls reglerna hur man SKA blogga enligt världens faktakälla (Aftonbladet)

  • Överraska - provocera gärna i rubriken: Jaha, och om man inte lever för att provocera utan bara för det skrivna ordet är man med andra ord en andra klassens bloggare.
  • Skriv regelbundet - minst en gång om dagen : Här blir det jobbigt då jag har ett arbete, barn, katter och lever utan diskmaskin. Eoner av tid har jag ont om. Däremot gillar jag att skriva och skiter egentligen vem som läser
  • Skriv korta inlägg - om en sak i taget : Smaksak. Jag hatar småkortainläggsbloggar. Såna bloggar förefaller lika intelligenta som fiskmåsar för mig. Hellre en pratig vimsbloggare som pratar om allt och inget i ett inlägg en blondinbella som berättar om sin frukostsmörgås i ett dito
  •  Var ärlig och säg vad du tycker, ingen partimegafon : JA det är ju en förutsättning
  • Våga berätta personliga saker om ditt liv : Tja, privatliv kan ju vara trevligt att ha. Fläka ut allt på nätet tror jag inte på
  • Ta bilder med mobilen - visa dig: Har ni nån superfunktion som gör det enkelt för att lägga in bilder för mig tar för lång tid => saknas i min blogg 
  • Berätta vad du gör så de vet när du är där och inte: Mmmm... För man kan inte vänta en dag på folks åsikter längre? *OBS IRONI*
  • Lyssna på bloggarna och ta dem på allvar : Mmmmm...
  • Använd bloggarna som bollplank : Mmmmmmmmmm...
  • Var rolig - alla bloggare har humor: Inte jag :-D

Kommentarer
Postat av: Martin

...och så kan man blogga för sin egen skull :-D

2009-04-15 @ 21:06:50
URL: http://jmfhansson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0