Blå om våren

Solen lyser och jag har ägnat mig åt trädgårdsterapi. Ngt som funkar bättre än de flesta andra medel för en fröken som denna med bondegener i årtiondet. Jag mår genuint bra av att gräva. Inget jag anser vara en hobby, men jag går i zen när jag gräver och rensar. SAmma sak med simning. Det är typ enda gångerna jag slappnar av fullt ut.

Annars? Vår -låg...Skulle vilja ägna dagarna att snyfta åt Olle Ljungström musik... Skulle behöva en vårromans då jag känner att kroppen längtar efter en skäggig man.

Trevlig vänninna fyllde dock batterierna något. Förundrande hur vissa människor är som balsam.

Mer fräknar för så här melankoliskt passar inte en livsnjutare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0