Ibland så skiter även jag i reglerna

I den sunda andan så passade jag på att få ett sammanbrott och sket i allt hela helgen. Cyklade inte en sekundmeter och åt mkt god mat (läs pizza), unnade mig helgmys (läs vin) och hjälpte barnen med deras chips. Nåja, med alla ändrade vanor så kommer bakslag. Detta var mitt. Förhoppningsvis skall det inte återupprepas varje helg.

Men vågen pekar neråt ändå (-0,3 kg). Inte så mkt som jag önskedrömt, men det går inte att fuska och tro att kilona rinner av.


I övrigt kan livet sammanfattas punktvis:

  • Kroppsbekymmer - Stel nacke. Behöver massör.
  • Katt - TT har kissat i min säng och ligger inte på plus
  • Recept - Indisk Dhal-soppa
  • Hjälp! - Vill ha en snyggare blogg men har IQ fiskmås på webdesign. Hur svårt kan det vara?
  • Musik - Duffy
    Grattis - Till M&M som nu är gifta, vansinnigt söta och kära som klockarkatter

Kommentarer
Postat av: lena

Gjorde du helt rätt i:D..jag har oxå fuskat HELA helgen:) hoppas din dag varit bra annars.

2008-09-08 @ 17:40:02
URL: http://blumsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0