Första festen som glasögonorm

och drabbad lite av smink/sko/klädsel ångest
Klänningen jag hade tänkt var inte lika fin som jag hoppats. Eller den duger. Men det är inget WOW.
Fast å andra sidan är den perfekt om det blir en sån rocknrollfest som jag tror det blir. För den är lagom, och dansbar
Skorna är ett deprimerande faktum i sig när foten fortfarande inte är så bra att den kan hantera högklackat och dom låga sakerna som jag har i min garderoben borde i det närmaste få utegångsförbud.
Och sen är det smink. Hur sminkar man sig med glasögon???? Kan man vräka på som vanligt?

I-landsbekymmer.

Och roligt SKA jag ha.

Kommentarer
Postat av: Teresa

Mer, man ska vräka på mera. Det syns inte så bra bakom glasögonen. Sen såg jag en artikel i aftonbladet idag (tror att det var där) hur man skulle göra för att ögonbrynen skulle se bra ut och synas bakom glasögonen!



Är det imorgon det är dags?

2008-09-11 @ 21:16:40
URL: http://www.malika.se
Postat av: Therese

Grattis på namnsdagen! kram

2008-09-12 @ 08:41:01
Postat av: Hanneles paradis

Ingen der, hur du ser ut, om du iställer slänger omkring dej massa komplimanger ;)

2008-09-12 @ 18:59:54
URL: http://hannelesparadis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0