Blir ni nånsing löjligt tjurrusigt glada av musik?

Jag går emellanåt bananas och slängs iväg i eufori av sköna toner. Och när jag väl nått detta tillstånd vill jag bara spela Åsas "gladaCD som EJ får spelas i bilen pga stor risk för fortkörning".

Idag var det den eminenta MissLi som fick igång mig. Jag var småglad innan men så fylls bilen av BA BA BA ... och så är jag SKITGLAD!!

Urval ur Åsas gladaCD kan ju lätt tolkas att när Åsa uppnår eufori så lämnar hon den creddiga mössan hemma och bara sjunger högt:


  • Rymdimperiet - Felrättsnetthelt fel rätt
  • Docenterna - Puss
  • NSYnc - Bye Bye Bye
  • Pixies - There goes my man
  • Mano Negra - Rumba de Barcelona
  • Timbuktu Stira ner
  • Shakira La tortura

Frågan är om inte MissLi har förärats en plats på denna skiva


Ps1: För alla er som hatar att man skriver med versaler för att uttrycka känslotillsånd: Jag skiter i er om ni STÖR er.
PS2: Invägning imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0