Behöver snart avvänjning

Har man ett problem när man inte KAN sluta lyssna på en låt?? Jag önskar att det vore ett band som helhet. Men nej, även då jag älskar The Killers så är det Somebody told me. Jag kan inte ens räkna hur många ggr per dag jag lyssnar på den. I sängen, i bilen, på jobbet.
Jag blir bokstavligen snygg av den.
Annars har jag drabbat efter-klippning psykos och tycker att det är väldigt väldigt kort. Vänjer mig snart men känner mig lite .. feministisk.

MONICA - har du fått besked att du vann? Det har inte jag!! Men jag såg det ju, och jag vill ju ha vinsten :-)

Kommentarer
Postat av: Monica

Jag såg bara på sidan att jag är en av dem som vunnit. Först tyckte jag det stod valfritt plagg hos lingon o blåbär, men så ändrade de hela texten.

jag har inte fått nåt mail eller annat, vinsten skickas ut från företaget man har vunnit nåt hos.



Det blir spännande att se vad som dyker upp på posten.

2008-09-19 @ 23:52:28
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0