Det finns musik jag vill ha intravenöst

Det finns musik som jag inte skall lyssna på i bilen då jag förvandlas till ett dreglande fartmonster som skiter i allt vad medmänsklighet och lagar heter.
Det finns oxå musik som jag vill bokstavligen ta med mig i sänghalmen, ta intravenöst  - få närmare på alla betänkliga sätt.
Det finns musik som jag svimmar av som får mig att vilja springa iväg och göra stordåd igen! Måla tavlorna! Skriva böckerna! Få det sällsynt trevligt hemma som jag aldrig orkar för det mesta.

Det finns sällan musik som kan kategoriseras i samliga ovanstående. Men Johnossi gör det. Jag är såld såld såld. Det började i somras när jag hörde Party with my pain i bilen och blev den där diggande fartdåren. Sen har dom bara drabbat mig. 18 K gold som snurrar frekvent på (iaf) P3 är briljant (ja - är inte riktigt vuxen än).

Rockidioten i mig som legat lite på uppvak efter ha tigt stilla sträcker på sig och puttar under allt krafs.
Johnossi helt enkelt

Kommentarer
Postat av: Filifjonkan

Hej Ja jag kan hålla med dig om intravenös musik men lyssnade på din men inte riktigt min sort lite skramligt och burkigt lät det i mina öron. Filifjonkan kan lyssna på olika Eminem är en Ozzy en annan Winnerbäck en tredje och så vidare sen går det bra med Wagner också...eller Benny Anderssons Tröstevisa.Visst är det bra att vi alla har olika smak så vi kan välj det som är passligt ..Hoppas du fått lite sol på dig idag här har den behagat visat sig ialla fall


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0