Varför jag är singel?

Min dotter har förklarat att jag luktar fis i munnen.
Kanske därför jag är singel :-) Barn har en underbar förmåga att vara brutalt ärliga iaf.

Annars - kärlek: Alla jävlar hittar nya fina kärlekar. Men å andra sidan så letar dom ju, kanske har ngt med saken att göra :-)

Annars - Dagens skåne: Lingonsylt till strömmingen????? Jag blir cellchockad.. Det skall ju vara ättika!!! Fast det har jag förstått inte direkt är medelsvenskt heller. Nåja, struntade i strömmingen helt och hållet och tog mig en bakad potatis som nog kommer hålla mig mätt till 2010.

Annars - musik: Anna Ternheim har en förmåga att gå rakt in i hjärtat på mig, och hennes nya är inte annorlunda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0