Nu även med julknarkande barn

Jag är kraftigt beroende av jul, och går just nu i värsta abstinensen och vill bara packa upp mina lådor av pynt..
Och jag har överfört beroendet. Sonen kan inte sluta kryssa i leksakskatalogerna och sitter och läser Rustas julreklam som den vore bibeln. Han skall ha blå julgran. Dottern en rosa.. Och sen en grön äkta gran för mig som kommer vara finast i hela bygden. Tre julgranar på 100 kvm. Inte illa....

Bara 17 dagar kvar tills julknarkaren släpps fri och Elvis kommer sjunga sig blå m en Blue Christmas och Dean Martin hojtar Let it snow och jag går bananas och förnedringsdansar till den enda Mariah Carey låt jag gillar (All I want for christmas is you)

Kommentarer
Postat av: Hanneles jul

Härlig tid nu på hösten, när man kan tända ljus, smutta på glögg, pyssla...

2008-11-17 @ 22:39:08
URL: http://hannelesjul.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0