Fast på toppen

av NV Skånes högsta punkt: Glumslövs backar. För som vanligt när det snöar här i Södern så förvandlas livet till kaos: De flesta har inte vinterdäck att tala om, och många saknar teknik. Vid halka: Sväng inte omkring i onödan (minmal rattanvändning), ta det lugnt, håll avstånd och håll avstånd igen.

För övrigt har älskade VISA återbördat mina pengar som Sterling snodde. Det trodde jag inte, så det känns lite som jag vunnit på LOTTO.

Nu är det helg, imorgon kommer barnen som jag saknar oändligt. På söndag är det julmarknad och äntligen äntligen börjar det närma sig juletider. Första girlangen är uppe, och i köksradion sjunger nu Dean Martin om julens ljuva tider!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0