Ännu en frisör får underkänt

Carina Qvist på Tågaborg - Nejtack.
Varför kan inte frisyrer klippa snygga korta frisyrer??? Hälften gör tantiga hockeyfrisyrer, en tredjedel gör stubbfrisyrer ala svampbob fyrkant och sen.... sen finns de duktiga som man hittar en gång i halvåret. Man går därifrån som en 10-poängare är snygg hur länge som helst. Men sen så fort jag försöker boka ett återbesök så har de alltid slutat/flyttat/dött.

JAG VILL HA EN FRISÖR!!!

Och nej, inga provsvar. Men ser det som ett gott tecken. Hade det varit dödlig cancer hade dom nog ringt vid detta laget. Tills jag får min läkartid så ignorerar jag faktumet och tycker jag mår fint.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Min frisör är fantastisk, du får komma hit till min lilla by och testa henne. :-)



Och du, klart du inte har cancer!

2008-11-06 @ 20:26:35
URL: http://www.silverblavinge.wordpress.com
Postat av: Therese

Jag har en helt fantastisk frisör...man är helt salig och glad när man går därifrån.

Kom hit och testa, du ångrar dig inte!!



Och klart du inte har cancer tjejen!



Kram

2008-11-07 @ 11:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0