Fotbollsdepression

eller inte direkt. För även om älskade Ljungberg var bra så hade Zlatan ont och resten av laget var tungt. För övrigt kan nästan ingen tycka så synd om Z som mig då jag oxå är skadad. Det är liksom som vi är på samma våglängd och jag led varje gång han sprang.
Annars har jag blivit som far: Jag kan inte bli upprörd över förluster om motståndarlaget var bättre. Eller hata fotbollspelare som är bra. Älskar fotboll som konst för mkt för det.
Så jag tror fortfarande på Holland & Portugal även om jag tror att de oranga får slita rejält för jäklar vilken fart de hade ryssarna. Men holländarna har nästan varit robotlikt bra så det löser sig.

Annat trivialt: Jag önskar att jag inte diggade Madonnas senaste fullt så mkt som jag gör. OOC typ

Och råkar ni ha en köksoffa att skänka en singelmorsa så offrar jag mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0