MoB - Master of BullShit

Ny på området och det allra trevligaste leendet är klistrat på mina läppar.

- Nej men heeeeeeeeej,  ja det är jag som är ny.
- Vilka vackra pelargoner, och vilket väder vi har

Jag försöker charma in mig bland de kontaktskygga svenskarna där man likt japaner är väldigt utanför tills man fått ok stämpel i rumpan. Då är det ok helt plötsligt att prata om allt. Det är en grej jag aldrig förstått, men jag spelar med för så är samhällets regler. Så jag pratar om Zoega, labradorhundar, vedermödor map flytt etc. Jag ler och ser i ögonen allt jag kan på alla dessa skeptiska som undrar vad jag är för filur. Ni behöver inte fundera så mkt: Det ni ser är vad ni får typ.

Kommentarer
Postat av: Monica

Fniss du är så rolig du. Men det stämmer svenskar ÄR så som du skriver.

Har du flyttat till hus?



Ha en kanondag i solen!

2008-07-03 @ 11:30:34
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/
Postat av: Monica

Haha ja det stämmer in på svenskar alla gånger. Du kommer nog komma in i området snart.



Har du flyttat till hus?

2008-07-05 @ 10:35:17
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0