Borde städa

Men efter helgens glädjechock och veckans arbetsbelastning så kom ..... tomrum. som luften gick ur den glada ballongen. Jag vill inte göra ngt. Jag hatar egentligen depressiva blogginlägg men idag, eller framförallt igår, var en skitdag.
Borde sluta dricka kaffe, men kan inte. Beroende.
Borde börja träna, men orkar inte. Falsk matematik, då jag vet att jag blir piggare av att träna.
Borde sluta bli besviken på en viss vän, då jag vet om att det är i dennes natur att ändra planer. Men blir det ändå, då i min värld är vännerna få men väldigt kära. Och nya är inget jag skaffar i en handvändning.
Borde låtit bli tobleronen igår. Men det går inte. Beroende.

Borde ... mkt helt enkelt

Kommentarer
Postat av: Emma

kramar om !! Du vet vart jag finns

2008-12-13 @ 12:59:48
URL: http://ronjanikki.bilddagboken.se
Postat av: Christina W

Stryk ordet borde.... :-)

Det finns en massa saker som jag borde göra också men jag försöker tänka bort borde och byta mot ordet vill.

2009-01-03 @ 18:15:02
URL: http://metrobloggen.se/godmat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0