6 dagar till läkarbesök

22 timmar till invasion av föräldar
12 timmar tills jag åter sitter på jobbet och funderar ut klokheter inför nästa veckas utmaning

Livet snurrar fort nu och jag hinner inte tänka på så mkt längre stunder. Har tänkt ut mina nyårslöften men mer om det kommer vid senare tillfälle

Men jag kan konstatera att jag är förbaskat välmående och känner mig för frisk att ha hjärncancer. Så det är nog inget. Iaf tänka jag leva dessa 6 dagar som det vore så och ta tag med livet då om doktorn tänker ge mig dåliga besked.

Det är ju jul goddammit. Och juletid avgudar jag. Jag vill ha glittrigare ljus tomtar överallt och en skog av vita granar. Jag vill ha paket jag inte förtjänar, jag vill ge mer än jag borde. Jag vill äta knäck tills det sprutar ur öronen och framförallt vill jag sitta under min chenchille filt och bara stilla betrakta alla ljusen medan Dean Martin sjunger så hjärtat fräls.

Jul jul, strålande jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0