Utmanad av kottekott mamman!

Nu har jag blivit utmanad av kottekott

Det är väl snarare en utfrågning än en utmaning, men så här går det till iallafall:

Svara på alla frågor. Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana de på deras bloggar, be dem läsa din. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.


Fem saker som finns på din Att-göra-lista för imorgon:
  1. Hämta kattunge
  2. Skjutsa dotter på playdejt
  3. Se efter när jag hade tvätttid egentligen då teflonminnet slagit till
  4. Fjäska för gamla katten
  5. Bädda rent

Vad gjorde du för 10 år sedan?


1998, hmm...Då bodde jag i Mälardalen men förberedde mig på flytt söderut. Hade ett jobb jag älskade i Uppsala och letade febrilt efter nytt..


Ställen du bott på?

Uppsala, Lövstabruk, Hållnäs, Uppsala igen, Eskilstuna, Västerås, Helsingborg.

Fem saker som du skulle göra om du var biljonär?
  1. Betala av sura lån som tex CSN (1-3 snor jag rakt av från kottekott mamman)
  2. Jobba mindre och ägna mer tid åt barnen
  3. Dela med mig till nära och kära.
  4. Köpa ett pittoreskt hus som var mitt där jag kunde freaka ut
  5. Resa med mina barn till nåt löjligt dyrt som Disneyland och ta med mina älskade föräldrar och bror.

De flesta har nog haft denna utmaning men jag uppmanar alla som läser här att hoppa på!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0