Öronbedövande trötthet

Hinner varken se på kvalitetsteve (So you think you can dance) eller prata med folk om kvällarna för att jag hinner knappt få barnen i säng förrän även jag sover sött i soffan med katter på magen. Tror det är hösten och att jag inte riktigt vant mig med att jobba igen efter skön semester. Plus inte kommit igång med höst/vinter rutiner med tända ljus och mysifering av hem.Har nu iaf hål överallt för lampor efter att fått hjälp av man med stor slagborr. Tog två sekunder, till skillnad mot mina förnedringsförsök som bara resulterade i perforerad vägg och arg Åsa.
Ska bara hitta lampor som jag gillar. Eller står ut med. Eller har råd med :-)
Inte så komplicerat egentligen . Kravspecifikationen är ganska enkel just nu: "Skall lysa."

Hur överlever man hösten förresten ? Jag hatälskar den. Älskar att ta fram filtarna, ljusen och gå in i idet. Men samtidigt... att bli fullständigt introvert för ju sällan handlingen framåt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0