Kram Kramis

Mina barn har upptäckt kramsången. Jag går bananas.
Dottern sjunger med jordens högsta röst och dansar balett till den.
Rätt bedårande ... om man får lite distans till det

Dagens kroppsbesvär: Samtliga leder efter vunnit ett mindre världskrig mot en rosenbuske som nu är förintad.
S e g e r !!!!

Dagens halvfabrikat:
ICAs sötsura sås. Dottern äter som en skogshuggare bara man ris och denna sås till. För er som inte läst min gamla blogg kan jag säga att jag rekommenderar halvfabrikat är rätt ... stort. Jag har varit rabiat motståndare, men förbättrar mig med åren. Dock föredrar jag hemlagad buljong och förstår mig inte på varför folk köper pannkaksmet eller *flämt* ännnu värre .. färdiga pannkakor!! Men just denna cooksauce är baske mig magisk. sån sås jag alltid önskar till min kinamat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0